';

Ćwiczenia z gumami Mini Band – zaprasza Katarzyna Ziomek

Cześć! Mam dla was 3 ćwiczenia z gumami Mini Band. Te niepozorne gumy staja się coraz bardziej popularne i można z nimi zdziałać naprawdę wiele. Można ich używać w klubie fitness, a można z powodzeniem robić to w domu.

Mają one różne siły oporu i w zależności od trudności ćwiczenia i wytrenowania możemy wybrać odpowiednią dla siebie.

Ćwiczenie nr 1 – WZNOSY BIODER

Pierwsze ćwiczenie to WZNOSY BIODER – super ćwiczenie na pośladki, jedną z najczęściej ćwiczonych partii ciała u kobiet.

 

Pozycja początkowa – leżenie tyłem, nogi ugięte, jedna guma założona na kolana, druga na biodra.

gumy mini band

 

Pozycja końcowa – wznos bioder z jednoczesnym wydechem powietrza ustami.
Gumę na biodrach przytrzymujemy przy podłożu, a na gumę na kolanach napieramy mocno na zewnątrz.

mini band cwiczenia na posladki

 

Ćwiczenie nr 2 – ODWODZENIE KOLAN

Drugie ćwiczenie to odwodzenie kolan i także angażuje do pracy pośladki

 

Pozycja początkowa – siad na brzegu skrzyni z gumą założoną na kolanach.

mini band odwodzenie kolan

 

Pozycja końcowa – odwodzenie kolan na zewnątrz.

 

Ćwiczenie nr 3 – PRZYCIĄGANIE GUMY W PODPORZE

Trzecie ćwiczenie to przyciąganie gumy w podporze, angażuje ono wiele partii mięśniowych, między innymi są to mięśnie pleców i brzucha.

Pozycja początkowa – pozycja deski w podporze na dłoniach, guma zaczepiona na dłoniach.
Pamiętamy o prostym rozłożeniu kręgosłupa, dłoniach znajdujących się pod barkami, i o napiętych mięśniach brzucha.

mini band cwiczenia

 

 

Pozycja końcowa – Przyciąganie gumy w stronę biodra pamiętając o utrzymaniu prawidłowej postawy ciała.

mini band cwiczenia na brzuch

 

Potrzebujesz pomysłu na więcej ćwiczeń? Zadzwoń 698 901 583.

Zapraszam też na zajęcia Body Workout do Akademii Holistycznej w Skarżysku-Kamiennej

Trener personalny Katarzyna Ziomek

AH